Saturday 28 February 2015

Me

    
     Nama diberi Safika binti Sabirin.Aku dilahirkan di Hospital Batu Pahat dan dibesarkan di kampung.Yes, I am kampung girl! Aku lahir pada 22 Mei 1995. Aku tidak dilahirkan dalam keturunan bangsawan mahupun keluarga yang berada.Aku dilahirkan dalam sebuah keluarga yang susah pada tatkala itu dan alhamdulillah kehidupan keluargaku bertambah senang dari masa ke semasa sehingga kini.Itu bermakna aku pernah merasa kehidupan di waktu susah dan senang. Aku bersyukur dengan nikmat itu.


       Aku seorang yang unpredictable.Aku buat sesuatu tanpa dirancang sebab aku suka yang namanya kejutan.haha...aku pernah janji dengan roommate aku tak kan balik dalam masa 1 bulan setiap weekend,tapi unpredictable,ada 1 masa tu aku balik kelas dan terfikirkan emak aku..terus aku packing barang nak balik rumah..roommate aku punya la shocked sampai marah haha...sorry roommate.

     Aku ada 5 orang adik-beradik dan aku anak ke-4.Aku ada adik perempuan yang sangat manja and boleh dapat apa jek yang dia nak.Dia baru form 4 and dah ada  I  phone 4s..korang bayangkan aku yang dah 20 tahun pun pakai telefon biasa je..ya i admit at sometime ,i felt jealousy..so annoying..tapi aku sayang adik aku and aku tak kisah kalau dia dapat lebih.

    Aku suka memasak tapi i'm not a good one.Aku pernah buat kek cokelat untuk someone special.tapi sayang kek tu tak menjadi tapi aku bagi je..dan korang tahu apa jadi..jengjeng..dia gelakkan aku..sedih beb..tu la the fist and the last one aku buat kek bagi dekat orang..
 
   okay lah,aku rasa enough for today..nak pergi chilling,,see u soon....

No comments:

Post a Comment