Tuesday 28 April 2015

Lambat

Alhamdulillah berakhir sudah perjuangan pertama untuk semester 2 kali ini.. walaupun masih banyak lagi perkara yang menanti aku lepas ini...tapi sekurang-kurangnya beban ku ringan sedikit sekarang..

    Mid-term kali nii...urmmm no komen...ada subjek yang aku puas hati tapi untuk subjek satu ni aku tak tahu kenapa aku rasa resah semacam..mungkin sebab aku belajar lambat untu subjek yang satu ni.. sebab aku tak berapa faham dan minat...sedangkan kalau aku belajar dan buat latihan dari awal mesti aku boleh catch up...tapi tak apa lah..benda dah lepas...

    Ni lah masalah aku..sesuatu yang aku tak suka..aku selalu tangguhkan dan lambat-lambatkan pekerjaannya..sampai satu masa nya dah sampai..aku yang gelabah sendiri..aku harap aku dapat ubah perangai aku ini..aku akan cuba berubah dari sekarang..doakan aku semoga aku tabah hadapi semuanya..and I try to 'walk the talk'.
     
        - "tiada kemanisan dalam kejayaan tanpa rasa kepahitan usaha menghadapi halangan"-

No comments:

Post a Comment