Tuesday 28 April 2015

ketenangan abadi



              Klishe kan tajuk blog kali ni....tak ada saja nak letak macam gitu...

     Ketenangan yang abadi yang aku maksudkan dari segi apa aku rasa lah..perasaan yang kau tak pernah dapat tapi tiba-tiba kau dapat dalam tempoh masa yang pendek tapi sebenarnya ia boleh kekal lama bergantung dengan kelakuan dan perbuatan kau...aku pernah rasa ketenangan macam itu...aku rasa aku sangat tenang..I'm happy at that time but I don't know how come it happen in a short time...

     Aku harap aku akan dapat lagi ketenangan macam gitu after this...will never end ever..

Tapi apa yang aku mahukan sekarang adalah... 'a vacation'...hehe... bukan apa, aku jelous tengok abang aku asyik holiday memanjang. Sekejap dengan wife dia, dengan company, dengan kawan.
Aku pun nak juga...tempat yang paling aku nak pergi Pulau Rawa di Johor.. Orang kata tempat tu cantik sangat dan memang dijaga ..airnya biru ,resortnya memang tiptop..

    Aku harap aku dapat pergi cari ketenangan aku dekat situ dan ketenangan yang datang tu adalah ketenangan abadi seperti mana aku pernah rasa sebelum ni.

No comments:

Post a Comment