Thursday 19 March 2015

Hijabister

Apa itu 'hijabister'?


    Hamster aku tahu lah..haha...apa lah Sir Azzwan ni... boleh pulak pekena aku dalam lab tadi..malu siot...padahal tadi tu lah aku first time berlilit macam tu...sebelum ni sarung bawal je doh...tak terasa nak ber 'fashion' pun...'serious talk' aku bukan jenis yang tahu fashion, aku pakai macam ikut suka aku...baju tu pun aku beli kat kedai RM20 je kat kampung aku haa...kalau macam 'roommate' aku tu ..ha yela...tu baru 'hijabster','hipster' ,'sister' dan segala ter laa....huhu..

 
   Aku pakai kemeja lepas minggu lepas pun sebab kalau aku kancing ..dia nampak ketat..al maklum badan aku ni makin lama semakin membesar...itu pun trending...adoi...minggu depan aku pakai t-shirt dengan track suit agak-agak trending tak eak? kihkihkih...maaf Sir..
 
    By the way, cerita pasal hijabister...aku kadang ada lah feeling2 nak berfashion jugak, tapi tak masuk wey,...aku rasa fake gila kalau aku pakai shawl dengan pelbagai gaya yang macam Najwa Latif tu sekali...sekejap jek,..tak sampai 1 jam...kena tiup angin adoi melayang...hancur wey hancur...so, aku tak pernah lah berangan lagi pakai cam tu...biasa pun aku pakai bawal...macam mana eak nak kai shawl tapi muka tak nampak bulat?...haa tu masalah aku juga tu..aku kalau pakai shawl tak payah cakap la wey...dah macam dragon ball wey..adooiii bulat nya... dan sakitnya hati aku nak membetulkan... hanya Allah je yang tahu...
 
      So, para hijabister kat luar sana..tolong lah ajar kan adik newbies ni nak pakai shawl dengan betul... kalau tak ada tak apa,...aku cool..kite watlek watpeace... (Y)

No comments:

Post a Comment