Thursday 12 March 2015

Ulang Tahun

PRANKKKK!!!!!!!! 
          "Haa.. nah telur sebiji, kan dah kena " Situasi yang biasa berlaku kalau zaman sekolah tak kira lah asrama ke matrikulasi ke even dekat universiti pun kadang-kadang kau kena lagi. 'Prank' yang pling best kalau kau kena telur + minyak masak + air + petrol + sabun = speechless...

           Aku punya ulang tahun jatuh pada bulan Mei..hadiah paling best aku pernah dapat masa aku form 5...aku dapat dua kejutan ..satu daripada mak dengan abah aku..kedua daripada "best friend forever " aku, (a guy)..pada hari yang sama..memang the most best moment yang aku pernah rasa.


     Firstly,kejutan daripada 'bff' aku.Masa tu dah habis kelas hari Jumaat, aku tengah kemas buku nak balik... tiba-tiba ada budak lelaki 2 orang dari kelas lain masuk kelas aku gaduh. Dia orang marah-marah babitkan aku, yang sorang cakap aku layan dia daripada form 4, yang sorang lagi cakap aku baru keluar dengan dia, perghhhhh what the hell doh ! (reaction time tu la).Aku tak leh nak cakap apa time tu,dorang gaduh siap main tendang-tendang meja bagai.Aku terus nangis masa kerusi tu dia tendang keluar.After that, muncul lah bff aku bersama kuncu-kuncunya yang merupakan sahabat aku juga. Mereka bawa kek, belon dan bunga yang ada bear kecil dan nyanyikan lagu untuk aku.Siap dengan gitar bagai,.sumpah time tu aku speechless and nangis gila-gila...terkejut ada..nak marah pun ada...aishhh memang cannot brain lah..Dah la bawa moto , kena angkut kek ,bunga, hadiah lagi..sarat aku time tu.

    Tak cukup lagi kat sekolah,kat rumah pula mak dengan abah surprise kek dengan hadiah paling best..iaitu...televisyen baru....hahaha...aku ni pelik sikit,aku suka menonton televisyen..lepastu aku pernah lah cakap kat mak,aku nak tv plasma yang besar tu,..tak tahu lah berapa inci abah belikan memang besar..haha hadiah paling lawak tapi memang legend aku pernah dapat,.Mesti korang tak percaya tapi memang itu la kenyataannya. Aku tak ada gambar televisyen kesayangan aku tu..dan sekarang aku rindu tv aku laa...thanks mak abah cause give me a very special present that i did not expected before. Tak lupa juga kan kawan-kawan dari SMK TUN ISMAIL ,1 blok form 5 tahu birthday aku bila.Memang korang terbaik,tak pernah selama ni celebrate kat sekolah tapi korang bagi kenangan paling terindah yang aku tak pernah lupa...it was 22 May 2012 !



No comments:

Post a Comment