Tuesday 21 April 2015

Babysitter

 

 Huhu midsem break!
               waktu yang sangat aku tunggu dari dulu lagi haha
  biasanya time ini lah aku akan habiskan waktu dengan family aku, no love , no study and blablabla.
ecehhh... tak ada lah sampai tak study tapi almost macam tu lah.

       break kali ini, aku jadi driver my mom. Hantar pergi pasar, ajak pergi makan, pergi pantai , jalan-jalan..semua tempat dia nak pergi.. sebab kalau tak ada aku kat kampung, tak ada siapa nak bawa mak pergi jalan-jalan.

       yang paling best, time cuti ni lah emak aku masak sedap-sedap...paling favourite .. Siakap stim!
pehhhh memang awesome...

     Okay tapi yang lagi best aku mesti jadi babysitter ganti mak aku jaga budak-budak yang mak aku ambil upah untuk jaga. woah...penat weyh...tapi actually seronok.. sebab budak-budak ni hati dia suci... tak ada pembohongan, manja, dan tak menyakitkan hati..

     Biar pun pent aku puas. Rindu my hometown!

No comments:

Post a Comment