Tuesday 5 May 2015

sakit

Assalamualaikum

     Betul lah kata orang tua...malang tidak berbau..bila dah kena nak menyesal pun tak guna...kesakitan melanda..nasib baik dah habis exam...tapi payah juga lah nak menapak pergi kelas hari-hari...

    siapa sangka buah cempedak jadi nangka...sebelum ni aku memang pernah injured dekat bahgian lutut..tapi aku tak sangka kalau dah kena sekali boleh kena banyak kali...aku memang tahu aku tak boleh buat aktiviti lasak..tapi aku degil juga nak main benda alah tu...haaa sekarang itu makan dia..

   Nasib baik mak dengan abah tak marah..tapi kena bahan dengan abang-abang itu perkara biasa bagi aku....sakit memang sakit..tapi time ni lah kita boleh tengok siapa yang concern dengan kita..dan memang terbukti..aku tak salah pilih kawan..semua kawan aku ada time aku susah..terutama roommate aku..paling gigih drive untuk aku pergi ke sana ke mari..yang lain semua memang concern habis..siap nak papah aku yang berat ni 24 jam..

   betul orang kata kalau nak cari kawan..tengok masa kita susah..kalau mereka still ada dengan kau..they are the one...

  rasanya aku sambung next time lah..sakit pula kepala aku ni..assalam

No comments:

Post a Comment